حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

جدیدترین اظهارات وزیر ورزش درباره تیم ملی فوتبال| سجادی: همه دیدگاه‌ها درباره سرمربی تیم ملی بررسی می‌شود

  • کد خبر: ۱۱۷۲۹۵
  • ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
جدیدترین اظهارات وزیر ورزش درباره تیم ملی فوتبال| سجادی: همه دیدگاه‌ها درباره سرمربی تیم ملی بررسی می‌شود
وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز جلسه‌ای با سرپرست فدراسیون فوتبال درباره وضعیت تیم ملی فوتبال دارم.

به گزارش شهرآرانیوز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح شبکه رادیویی درباره بیانیه فدراسیون فوتبال گفت: قرار بود بعد از شورای معاونین در خدمت ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال باشم، اما اولویت‌بندی کردم که ابتدا جلسه‌ای با سرپرست فدراسیون فوتبال داشته باشم.

وی تاکید کرد: ما وظیفه حاکمیتی، نظارتی، کنترلی و حمایتی از فدراسیون‌های ورزشی داریم که در راستای وظایف خود در صحنه و در کنار تیم ملی هستیم و کمک می‌کنیم. ما آمادگی داریم که هر گونه حمایت مادی و معنوی برای تصمیمات فنی فدراسیون فوتبال  در مورد تیم ملی را داشته باشیم.

سجادی گفت: نه تنها فوتبال، بلکه در هیچ کدام از رشته‌های ورزشی صلاح نیست که وزارت ورزش و جوانان دخالت فنی داشته باشد. در رشته ورزشی تخصصی ام دو و میدانی هم به خودم اجازه نمی‌دهم که دخالت کنم و به مسائل فنی این رشته ورزشی ورود کنم.  

وزیر ورزش و جوانان درباره انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی فوتبال گفت: دیدگاه‌های مختلفی در این باره وجود دارد. عده‌ای کادر فنی داخلی و بعضی هم کادر فنی خارجی را برای تیم ملی فوتبال انتخاب کردند. مطالب مختلفی منتشر می‌شود و عده‌ای دلسوزانه مطالبی مطرح می‌کنند. همه این دیدگاه‌ها  بررسی می‌شود. اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال دیدگاه‌های خود را مکتوب برای ما فرستادند و امروز هم  به دست من می‌رسد و یک دیدگاه هم نظرات هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال است، که ماجدی این دیدگاه را به من انتقال می‌دهد.  

سجادی درباره مبلغ قرارداد عطایی سرمربی تیم ملی والیبال گفت: اعداد و رقم را نمی‌دانم، اما عطایی دوست من است و مراحل رشدش را می‌دانیم که چقدر زحمت کشید و اثرات ارزشمندی بر ورزش والیبال گذاشته است. او به شایستگی سرمربی تیم ملی است. همچنین  آحاد مردم از کیفیت عملکرد والیبال راضی بودند و  از کادر فنی والیبال تشکر می‌کنم.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->